Wednesday 8 November 2017

Forex Bootcamp Bloggen


LIVE FOREX TRAINING EVERYDAY Lær hvordan du handler FOREX ved å jobbe med en Professional FX Trader Def: FOREX. Kvotetallet Off Exchange Foreign Currencyquot, quotForeign Exchangequot eller simpley quotFXquot Market. Det er en ting å lese hvordan du beregner svingpunkter eller eksponeringshastigheter, men det er viktig at du ser hvordan de, og de andre indikatorene (som MACD, Stochastics eller RSI), jobber sammen i sanntid. FxBootcamp er annerledes fordi det ikke var å selge et quotsystemquot. Våre Currency Coaches trener deg i live-markedet. Hvor mange quotexpertsquot er villige til å trene deg i sanntid, pip av pip, stearinlys ved stearinlys Ikke mange. Vårt selvstyrte treningsprogram beskriver tydelig vår konservative handelsmetode. Hver handelssession i FxBootcamp Online Classroom gjennomfører vi teknisk og grunnleggende analyse og lærer deg hvordan du trener kursmateriale til handling. Vi veileder deg gjennom hele 12 timers handelsdag. Dette er den typen disiplin som jeg tror er mest nyttig for nye handelsfolk. Generelt har vi tre handelsmål: (1) Kapitalbevaring. Kontroller vår risiko slik at vi kan leve for å handle igjen. På militære vilkår quotSurvive at all costsquot. (2) Kapitalforvaltning. Begynn med en plan for øye med en quotMinimal Acceptable Performancequot for hver av dine handler. Selv bare 15 pips. I et volatilt marked som forex kan betydelige tap forekomme. Så det er best å planlegge konservative handelsmål. Prøv å vente på oppsett som kan gi 30-45 pips, slik at sjansene dine for å oppnå quotMAPquot er realistiske. I militære termer planlegger å kvittere Missionquot. (3) Kapitalutjevning. Hvis du har vært heldig nok til å beskytte quotMAPquot, kan du prøve å la fortjenesten løpe. Når 15 pips er beskyttet med et stopp-tap, kan du være litt mer aggressiv med dine profittmål. Kanskje du kan nå hele gjennomsnittet daglig rekkevidde, 161.8 fibonacci-utvidelsen eller R2-pivotpunktet. I militære termer med quotMAPquot oppnådd, kan du nå fokusere på å prøve å quotWin the Warquot. Valuta Trenere er handelsmenn akkurat som deg. Mange medlemmer anser Fx Bootcamp som et internship eller lærlingskap i valutaavdelingen til en bank. Du lærer ved handel under ledelse av en Senior Trader. Investering i FOREX kan være ganske risikabelt. FOREX kan imidlertid også være en vellykket bedrift. Hvis du behandler det som en bedrift, kan du bygge og vokse den over tid. Som en bedrift må du planlegge og utarbeide den planen. Vi vil lære denne virksomheten som metoder og hvordan du søker dem på din handels karriere. Velhandel åpningen av den amerikanske økten sammen. Det elektroniske klasserommet åpnes tidlig, slik at vi kan se på valutakartene og den økonomiske kalenderen før ting virkelig oppvarmes. Vi lærer deg hvordan du tenker for deg selv. MERK: KURRENCE-COACHER LEVERER IKKE HANDELSIGNALER. Du vil lære å handle vellykket alene, uten behov for råd. Selvfølgelig er resultatene ikke garantert, og individuelle erfaringer kan variere. Besøk nettstedet for mer info. PS: Jeg gir deg mitt ord at jeg ikke vil spam deg eller selge kontaktinformasjonen din. Jeg sender deg litt info om FX Bootcamp og noen treningsvideoer, men du kan fjerne deg selv fra listen når som helst bare ved å klikke på en lenke nederst i e-posten. Vennligst fyll ut skjemaet nedenfor for å motta en øyeblikkelig videotur av kvotemedlemmene Onlyquot-nettstedet, inkludert medlemsavgifter, opplæringsinnholdsfortegnelse, FAQs, ETC. Vær oppmerksom på: Unike opplevelser og tidligere forestillinger garanterer ikke fremtidige resultater. Testimonials her er uønskede og er ikke-representative for alle klienter. Visse kontoer kan ha dårligere ytelse enn det som er angitt. Valutahandel med valutaer innebærer betydelig risiko, og det er alltid potensial for tap. Dine handelsresultater kan variere. Fordi risikofaktoren er høy i valutamarkedet, bør det kun brukes ekte kvotekvoter i slik handel. Hvis du ikke har den ekstra kapitalen du har råd til å tape, bør du ikke handle i valutamarkedet. Ingen trading system i Quotsafequot har blitt utviklet, og ingen kan garantere fortjeneste eller frihet fra tap. Ofte stilte spørsmål (FAQs): Hvilken tid starter den Live FOREX Training starter klokken 08:00 og går til klokken 17:00 i London: over 12 timer per dag. Er innlegget Amp Exits diskutert Ja, de er. Men bare i sammenheng med quotwhyquot. Poenget er å lære. Valuta Trenere forteller deg aldri når du skal trekke avtrekkeren. Det er en kritisk del av læringsprosessen. For eksempel kan trenere forklare at de ser potensialet for et quotHead Amp Shoulder Quot-mønster et par timer før det skjer. De forklarer hvorfor. De vil da forklare, hvis det danner, hva som trolig vil skje. Valutavørere vil da forklare de generelle reglene for handel med et hovedermønster i skuldermønster, diskutere nakke, senterkroner, og varierer inn - og utgangsstrategier for konservative og aggressive handelsstiler. Dette er alt før det skjer. Du må implementere strategien. FX Bootcamp lærer deg simpelthen teknisk analyse, grunnleggende analyse og bedriftspsykologi i live forex markedet. Målet er at over tid vil du bli en bedre handelsmann ved å hjelpe deg med å utvikle gode handelsvaner. Jeg er en nybegynner, lærer du meg også grunnleggende for Ja. FX Bootcamp har en online kurs. Det går ut fra at du ikke vet noe. Det gir deg en ny leksjon hver dag for at du skal studere på egen tid, utenfor leveforex-treningsklassene. Online trening tar deg et par måneder for å fullføre. Den dekker teknisk analyse, grunnleggende analyse, makroglobal økonomi, planlegging, risikostyring, skatter. selv hvordan du setter opp diagrammer for å se ut som vår. Må jeg betale for annen programvare eller datafeed generelt. Nei. Vi bruker imidlertid noen tredjepartsverktøy. Hvis du vil bruke dem også, må du betale for dem. Demoer eller prøvelser er tilgjengelige. Men alt som trengs for å lære å handle forex på FX Bootcamp, er dekket i månedlig medlemsavgift. Hva skjer faktisk når jeg logger inn for å delta i live trening Du logger inn når som helst FX Bootcamp er åpen. De faktiske diagrammene trenerne bruker, vil quotPop Upquot på din datamaskin. Du kan se diagrammene i sanntid. Vi kan trekke på dem som trenerne går gjennom deres analyse. Du hører stemmen deres mens de snakker. Du kan stille spørsmål til dem ved å skrive. Du kan til og med chatte med de andre medlemmene. for tiden fra 50 land rundt om i verden. Hva er en CTA Hva er NFA En CTA, eller Commodities Trading Advisor, er et individ som rådgiver andre om verdien av eller tilrådelig å kjøpe eller selge terminkontrakter, råvarealternativer og eller spotvalutaer. CTAer er pålagt å være medlemmer av National Futures Association og må oppfylle strenge treningsbehov, inkludert å levere fingeravtrykkskort og bestå bakgrunnskontroller. I tillegg må de gjennomføre omfattende ferdighetsprøvningskrav. National Futures Association (NFA) er bransjens brede, selvregulerende organisasjon for den amerikanske futuresindustrien. De utvikler regler, programmer og tjenester som sikrer markedets integritet, beskytter investorer og hjelper våre medlemmer til å oppfylle deres regulatoriske ansvar. FX Bootcamps NFA ID er 0376040. Hvilke valutapar handler du? Vi ser på alle de store valutaene: Britisk pund (GBP), Den europeiske union Euro (EUR), Swiss Franc (CHF) og Japansk Yen (JPY). Vi ser også to råvarevalutaer: Den australske dollar har en høy korrelasjon til prisen på gull og den kanadiske dollar har en høy korrelasjon til prisen på olje. Min mening er at gull og olje er andre former for penger og bør inngå i vår valutamarkedsanalyse. Hva slags bransjer ser du etter? Vi lærer en konservativ og repeterbar handelsmetode. Hver handel har en minimal akseptabel ytelse (MAP). Vi ser etter handelsoppsett som skal gi 30-45 pips. Derfor bør selv en mindre enn perfekt handel oppnå ikke mindre enn 15 pips. Vær oppmerksom på at M står for MINIMUM. Det er ikke et mål eller et mål. Hvor lenge har du vært trading forex Jeg begynte å handle FOREX tilbake i 2001. Til tross for quotFOREX MADE EASYquot-reklame, var jeg ikke inntrykk av at FOREX ville være enkelt. Derfor handlet jeg på en demo konto i over to år. Jeg handlet før, etter og (shhh) på jobben, sluttte jeg endelig jobben min, som jeg elsket, og ble en full-time FOREX-handler. Jeg fant raskt ut at handel alene var den største trusselen mot FOREX-virksomheten min. Isolasjonen og ulike timer drepte meg. FOREX ER LONELIG Så jeg startet FX Bootcamp. Jeg har nå et helt fellesskap av forexhandlere, og vi hjelper hverandre lykkes hver dag. Hva er din faglige bakgrunn Jeg er en vellykket gründer som var stor i Silicon Valley oppstartsdager. Jeg ble da en venturekapitalist, og hadde gjort 100 investeringer i ideer som var beskyttet av patenter. Jeg klarte et team med 5 andre investorer. Firmaet hadde 300 ansatte. Ive handlet aldri noe i tillegg til FOREX. Ingenting i finansverdenen interesserte meg utenom å starte, finansiere og lansere selskaper. Men kjøp og salg av penger gjorde bare mening for meg. Jeg leser da at 95 nye handelsmenn mister penger. Sammenlignet med kvotering av en millionquot odds i oppstartsverdenen, trodde jeg at 5 var stor. Som valutautøver, er jeg en høyttaler på alle de store FOREX konferansene og exposene. Mine videoer er syndikert rundt om i verden og har blitt sett 100.000 ganger. Du har kanskje sett meg i National Post, TechWeek, Interactive Week, Inc Magazine og andre globalt. Jeg utfører også gratis webinars på fxstreet. Hva er bakgrunnen til de andre Valuta-trenerne. Valuta-trenerne på FX Bootcamp har blitt opplært av FX Bootcamp og konservativ-evaluerbar handelsmetode for 1 år. Valutatreningsgruppen har en variert bakgrunn, fra institusjonell side av virksomheten i International Banking, til FOREX Account Management til statistisk analyse. Hver trener styrer også sin egen private forex-konto. Trenere er handelsmenn akkurat som deg. Gjør du handel med nyheterne Ja. Som en aktiv forex-aktør er det nesten uunngåelig. I FOREX er det planlagte økonomiske rapporter utgitt nesten hver dag. På en eller annen måte påvirker de valutamarkedene. FX Bootcamp har utviklet en konservativ metode for handel rundt disse rapportene. Vi handler ikke den umiddelbare reaksjonen på nyheten. det er for risikabelt. Handelsvolatiliteten etter en pressemelding har noen unike risikoer forbundet med den, blant annet: På FX Bootcamp, forklarer Valutaristene hva den økonomiske rapporten er, les resultatene når de blir annonsert, gjennomføre noen grunnleggende analyser amp venter på volatiliteten til avta. En annen funksjon i FX Bootcamp er at vi får nyhetene live og umiddelbart, før de fleste handelsfolk ser nummeret på Bloomberg eller CNBC. Dette er en lydtjeneste som tilbys av tradethenews5-Week Forex Trading Boot Camp Hendelse lukket: Vennligst kom på vår e-postliste for å motta informasjon om fremtidige bootcamps. Endelig Etter en veldig lang og gal vinter har våren kommet og med den. En splitter ny trading boot camp For de neste 4 ukene, lærer jeg en LIVE trading class som fokuserer rent på Forex trading. (En femte uke på Forex Fundamentals er foreløpig tilgjengelig for nedlasting.) Hver sesjon varer i 2 12 - 3 12 timer. I denne nye oppstartsleiren vil vi begynne med å utvikle en sterk bakgrunn i forex trading, inkludert mine favoritt handelspar og de beste tider på dagen for å fange en sterk strategi. Fra det tidspunktet vil jeg dele med deg mitt personlige handelssystem, utviklet fra over 15 års erfaring med online trading. Jeg føler meg veldig sterkt at se er å tro. Når det er så mange alternativer å velge mellom når det gjelder å lære å handle, hvis du ikke har sett din lærer bevise hans eller hennes metodikk med live markedsanalyse, hvordan vet du at det egentlig virker I denne oppstartsleiren, som i alle sammen av klassene mine, vil jeg bruke en kombinasjon av tidligere og nåværende eksempler for å illustrere hvordan begreper Ive har lært i Forex trading gjennom årene, er like sterke i dag som i år tidligere. I de siste eksemplene vil vi se på handler som utviklet seg da jeg lærte forskjellige klasser gjennom årene og hvordan de fulgte gjennom selv etter at klassen var over. Vi vil da se på dagens prisutvikling i valutamarkedene, og du vil lære hvordan jeg bruker strategiene jeg skal lære deg LIVE da de samme strategiene utfolder seg i sanntid. Tillit er nøkkelen når det gjelder handel med suksess og har tillit til handelssystemet ditt, kan være forskjellen mellom en middelmådig stint i markedet eller en strålende og langvarig karriere. Jeg er sikker på at denne klassen vil gjøre en forskjell i hvordan du ser på markedene, og at du vil lære mer om nyansene i en vellykket handelsstrategi enn noen gang før. Hvis du når som helst i løpet av denne klassen ikke føler at det er riktig for deg, bare gi meg beskjed, og jeg vil refundere deg 100 av kostnaden av kurset. HVA SAKERE SEGER. Toni, Takk for det fantastiske mentorprogrammet, det var det jeg lette etter - for å høre deg tenke høyt. Du legger stor innsats i programmet. Informasjonen du oppgav var flott og inneholdt mange fine detaljer som jeg ikke hadde hørt før. Takk for at du deler, setter jeg virkelig pris på det. - Al F. Du ga et vell av informasjon som jeg fortsatt fordøyer. Det var en fantastisk opplevelse, og du er virkelig en begavet og omsorgsfull instruktør. Med vennlig hilsen - Tom G Du er en begavet lærer og sonde fakta til de er synlige. Jeg er takknemlig for arbeidet ditt - Dick Spalding Jeg er imponert. Godt arbeid utenfor boksen Ja John Merutka Hei Toni, hva jeg likte mest om kurset, er hva du dekker som ingen andre gjør. Jeg finner kurset ditt unikt og derfor vanskelig å sammenligne med andre som for det meste fokuserer på indikator - og mønsteroppsettkombinasjoner. For det meste lærer de hva alle allerede vet. Jeg vil absolutt anbefale kursene dine til enhver seriøs handelsmann. - Larry Grabel (Merk: Denne klassen er live, men en nedlasting vil bli gjort tilgjengelig 24 timer etter hver av leksjonene for de som ikke kan delta hver uke eller ønsker å gå gjennom materialet etter klassen.) BOOTCAMP SCHEDULE CURRICULUM 21 mai - Forex Trading Fundamentals (Denne ukensklassen er nå tilgjengelig som nedlasting.) Se på de ulike tilnærmingene til valutahandel: Spotmarkedet, FX futures (inkludert micros og minis), FX-alternativer og valuta ETF trading. Teknisk handel vs. grunnleggende handel og hvordan fundamentals faktor i valutahandel. Hva er de viktigste økonomiske rapportene og indikatorene for å se etter når du handler valutaer og hvordan påvirker de prisbevegelsen FX trading timer - Når er de beste tider for handel? Hva er forskjellene mellom valutaparene Hvilke som gir de beste handelsmulighetene Lesing og forståelse Valuta sitater Posisjon eller sving handel mot daytrading Slik håndterer du risikoen når du handler valutaer Dag 2 - De mest viktige byggeblokkene for valutahandel Tenk som en artist. Utvikle en unik, men likevel enkel markedsanalysestil. Momentum trading: En titt på hvordan momentet beveger seg innenfor et valutapar vil gi solid innblikk i fremtidig prisutvikling. Tricky Trends: Forstå trendutvikling og hvor en valuta handler i både større og mindre trender kan gjøre forskjellen mellom å ta en falsk utløser eller treffe et hjem løp DAG 3 - Del II av de viktigste byggeblokkene for Valutahandel Timing er alt: En grundig titt på hvordan tiden det tar en strategi å utvikle, vil påvirke suksessen. Er din handel for tidlig til å gå inn for sent, eller er tidspunktet på gulv og tak: Lesing av støtte og motstandsnivåer i forexmarkedet Fibonacci og Forex: En titt på rollen Fibonacci-nivåer spiller i forex trading DAG 4 - Strategier som ARBEID - Å sette et handelssystem i spill Treningsstrategier - Fordeler og ulemper med Tonis foretrukne fortsettelsesstrategier og hvordan man handler dem: Breakouts og 2-Wave Continuations Trend Reversal Strategies - Fordeler og ulemper med Tonis favoritt reverseringsstrategier og handel dem: Momentum Reversals, 2-Wave Corrections, 2Bs og 2Ts Spørsmål Svar: Din sjanse til å spørre Toni eventuelle spørsmål du måtte ha om materialet dekket gjennom løpet av boot camp. Ytterligere spørsmål er også velkomne via e-post. DAG 5 - Neste steg Levende markedsanalyse: Sette dine ferdigheter til test Spørsmål Svar: Din sjanse til å spørre Toni om eventuelle spørsmål du måtte ha om materialet dekket gjennom hele løpet av oppstartsleiren. Ytterligere spørsmål er også velkomne via e-post. Ekstra tilbakemelding fra tidligere klassedeltakere: Velorganisert forelesning Som en handelsmann som først var musiker, priste jeg det kunstneriske perspektivet Don Sanborn III Excellent Bravo I en bransje dominert av relativt uforståelige menn, var dette et friskt pust John Kotonis Som alltid En fantastisk jobb, Toni. Jeg gleder meg til din neste klasse Earl Stallman Excellent jobben. Du er en stor høyttaler og dekket mye innhold på kort tid. John McCoy Flott presentasjon Du lærer veldig bra. Wayne Wilson Veldig informativ Ingen andre har dekket materialet jeg har sett deg omslag. Takk skal du ha. Belinda Schlack Utmerket materiale og meget godt presentert Lance Ralston Utmerket presentasjon som gjør din tilnærming veldig tydelig. Jeg gleder meg til å lære mer. Mike McBurney Veldig hyggelig, original og nyttig. Bob Young Fantastisk presentasjon Takk for dine innsikt. Dave Langford Jeg liker virkelig eksemplene på det virkelige eksemplet på oppsettene du diskuterer. Takk - Brad Wagner Testimonials for Toni Hansen Kjære Toni, jeg vil takke deg for at du har delte kunnskapen og innsiktene du har oppnådd gjennom årene som profesjonell handelsmann. Jeg vil anbefale CD og veiledning til alle som er seriøse om å konsekvent tjene penger på markedet, uansett markedsforhold. Som en erfaren investor som har sett deg førstehånds, er det klart at du er en verdensklasse handelsmann. Takk for at du hjelper meg til å bli en bedre handelsmann. - Guy Allen, Florida Jeg skylder deg så mye når det kommer til min utvikling som handelsmann. Du har vært et ledende lys. Jeg vil alltid se tilbake på deg som et sentralt element i den suksessen. Tusen takk. - Greg Enhver som handler, trenger veiledning for utdanning av handel. Din utdannelse av handelsaspekter er det flotteste jeg noensinne har brukt. Jeg lærte mer om to uker fra deg, enn fra noen bøker jeg leste. TAKK IGJEN - Clarence E. Austin Jeg er ferdig for dagen og er veldig fornøyd. Jeg har tatt alle dine samtaler og følger dem til T. the NQ de som er (trade QQQQ) og jeg spiller hullene om morgenen også (jeg tar 71 sjansen når som helst). Jeg har slått meg rundt. Første gang i måneder. Takk - Richard Widen Jeg håper at alle virkelig forstår hvor fundamentalt lyd og nøyaktighet markedsstrategiene og konseptene dine er. Jeg har handlet lenge, og jeg vil bare at du skal vite at jeg har vært så veldig imponert over stoffet ditt basert på solid trading grunnleggende og ikke fluff takk. - Randall Morrow Ansvarsfraskrivelse: Bastiat Group, Inc. Holdingselskapet for ToniHansen, Swingtrader og TradingFromMainStreet gir ikke forespørsler, anbefalinger eller tilbud om å kjøpe eller selge noen sikkerhet eller investering. Bastiat Group, Inc. foreslo ikke kjøp eller salg av noen sikkerhet eller investering. Informasjonen fra The Bastiat Group, Inc. bør ikke tolkes som investering, finansiell, skatt eller juridisk rådgivning. Bastiat Group, Inc. er ikke en registrert investeringsrådgiver, handelsvarerådgiver, megler eller meglerforhandler. Handel med verdipapirer kan ikke være egnet for alle enkeltpersoner. Bastiat Group, Inc. og dets medlemmer, ansatte, agenter, konsulenter, analytikere, representanter, innholdsleverandører, tilknyttede selskaper, datterselskaper, etterfølgere og oppdragsgivere (i det følgende kollektivt, The Bastiat Compensations) påtar seg ikke noe ansvar eller ansvar for din handel og investering resultater. Før utførelsen av eventuelle verdipapirhandel, bør du alltid rådføre deg med megleren eller annen finansiell rådgiver. Det er en meget høy grad av risiko involvert i trading-verdipapirer. Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidig avkastning. kopi 1999-2016 The Bastiat Group, Inc. Alle rettigheter reservert. forex bootcamp blog gt Beste forex bootcamp blog Online Forex Trading System Forex Trading kriminelle forex bootcamp blog forex bootcamp blog gt Beste forex bootcamp blog Online Forex Trading System Forex Trading kriminelle forex bootcamp blog forex bootcamp blog gt Beste forex bootcamp blog Online Forex Trading System Forex Trading kriminelle forex bootcamp blog forex bootcamp blog gt Beste forex bootcamp blog Online Forex Trading System Forex Trading kriminelle forex bootcamp blog forex bootcamp blog gt Beste forex bootcamp blog Online Forex Trading System forex bootcamp blog gt Beste forex bootcamp blog Online Forex Trading System Forex Trading kriminelle forex bootcamp blog forex bootcamp blog gt Beste forex bootcamp blog Online Forex Trading System Forex Trading kriminelle forex bootcamp blog forex bootcamp blog gt Beste forex bootcamp blog Forex Trading Forex Trading System Forex Trading kriminelle forex bootcamp blog Artikkelen forex bootcamp blog Så y ou ønsker å vinne på forex Da trenger du en logisk robust forex trading strategi du kan søke om suksess og det er akkurat det som skulle se på her. Lar oss gå gjennom de tre enkle trinnene for å få deg til å løpe på veien til fortjeneste. 1. Din Trading System Lets starte med en form for handel som har jobbet og vil alltid fungere - trading breakouts til nye høyder eller nedturer. Det er et faktum at de fleste store forex trender starter fra nye høyder og nedturer og ved å kjøpe breakouts, kan du være med på alle de store trender som gir den store fortjenesten. Du må handle på lengre sikt, og det betyr at du ser etter motstandspunkter på et daglig kart. Ideelt sett vil du ha minst 3 tester, og jo mer desto bedre og for å gjøre pausen enda mer gyldig, se etter avstandene mellom disse testene for å være vidt fra hverandre. Vær tålmodig, gode breakouts kommer ikke rundt hver dag - men ved å vente på dem får du oddsen til din fordel. Handelsfrekvens har ingen betydning for fortjenesten, så handlet kun når du ser en gyldig brudd på motstand, og dette vil bare skje noen ganger i måneden. 2. Bekrefte handelssignalet Hvis du vil bytte utbrudd, må du sørge for at prismomentet er på ditt side. Les hvordan du begynner å delta i den spennende verden av Forex trading fra profesjonelle handelsfolk og instruktører fra IOTAF. Dette 10 timers programmet vil dekke følgende emner: 8211 Forstå viktige sammenkoblinger og markedskorrelasjoner 8211 Hvordan dra nytte av nyhetsdrevne hendelser og økonomiske indikatorer (Makrogrunnlag) 8211 Forstå rollen som sentralbanker i finansmarkeder 8211 Kartmønstre som fører til høy sannsynlighet handler i flere tidsrammer (teknisk analyse) 8211 Når og hvor du skal bruke Fibonacci og andre støttemodstandsnivåer 8211 Hvor å sette ideelle stopptap - og fortjenestemål (Risikostyring, Trading Psychology) 8211 Slik bruker du kvantitativ analyse for å utvikle en valutahandel strategi Vi er et team av profesjonelle handelsfolk som arbeider ut av en elitehandel og forskningsgulv med toppmoderne finansiell serviceutstyr (Bloomberg-terminaler, Reuters-terminaler, Squawk-tjenester, osv.). Dette gjør at vi kan være et skritt foran forhandlere og andre forexpedagoger. Alle klasser tilbys personlig eller online ved hjelp av Skype og Teamviewer. Studentene får tilgang til nettbaserte læringsmoduler (for å forberede og vurdere materiale) og utvikle sin læring gjennom et levende handelsmiljø. Studentene har mulighet til å bli trent privat eller i små grupper. Kontakt oss på chdoaniotaf eller besøk vår hjemmeside iotaf for mer informasjon Del dette:

No comments:

Post a Comment